Plugg

Tjingeling!

Känner att jag måste plugga rätt mycket den här vecken så det kanske inte blir så mycket uppdateringer.
Men dagen har varit bra ida fyllde Bosse(Josefine Koca) år! Så ett stort grattis till henne!  <3
Och tydligen så är det Pi dagen idag?? så vi fick pizza i skolan ;) inte helt fel måste jag säga!
Men jag har bestämt mig att från och med imorgon så ska jag skärpa till mig!
Jag ska lägga mig i tid, äta ordentligt och plugga efter skolan!
Får se hur det går...
Hjälp gärna till och säg til mig om jag är sugen på kakor eller om ni ser att jag är uppe efter 22.00 ^^ <3
Näh nu ska jag dra mig mot sängen!
Ciao! <3





Kommentarer
Lukas alexanderson säger:

Tack tack

2011-03-21 | 09:46:26
Bloggadress: http://swedenztyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback