Semle Dagen

God natt!

För er som inte visste det så är det semle dagen idag, så då är det ju ett måste att äta semla, därför åt jag en och en halv semla idag! Hemmagjorda med mycket grädda och massa mandelmassa!
Förövrigt så är det internationella kvinnodagen idag, alltså ska männen vara snälla mot kvinnorna idag eller hur?
Så visst  är det passande att sätte den samtidigt som semle dagen! För då kan man tvinga männen att köpa semla åt kvinnorna eftersom det är deras dag och semledagen! Shit asså, den personen som satte dom två grejerna måste varit smart, det måste varit en kvinna.
Hur som helst så har dagen varit upp och ner, bowlade med klassen på idrotten. Det var rätt skoj!
Efter det hade vi håltimma så då drog Jag, Josefine, Johan och David hem till mig och chillade lite. slutade klockan 12 för att träna, men jag kan väll säga att träningen har gått bättre...
Jaja bättre lycka nästa gång!
Just nu sitter jag och tycker synd om mig för jag har ett blåmärke/bula på min höft efter att ha balanserat med Ahlstrand nere i lokalen xD
Jaja nu ska jag på en intim och efterlängtad dejt med min säng!
God natt! <3


Mitt blåmärke :( (kan försvara mig med att det ser värra ut irl!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback