Dagens fundering onsdag

Har precis sett på några avsnitt av Sally, vilken skön kvinna, haha!

Hur som helst så kom jag på dagens fundering så här på kvällskvisten.

När man går upp på morgonen säger man godmorgon just för att man vaknar, när man går och lägger sig säger man godnatt för det är oftast sent.

Men när man går upp på kvällen och lägger sig på morgonen säger man samma sak fast tvärt om!
Då säger man godnatt på morgonen och godmorgon på kvällen, vilket är helt fel!

Men samtidigt känns det juh konstigt att säga godmorgon till någon som går och lägger sig.

Vad fasen ska man säga???



Aja, för väll fundera på den när jag går och lägger mig nu!
Och jag kan ju faktiskt säga godnatt eftersom det är kväll ;)


Godnatt på er!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback