Galen älg??

Jäklar vad rädd jag var alldeles nyss! Trodde helt ärligt att jag skulle bli attackerad!

För er som inte vet det så bor jag ute på landet. När jag kom hem nu och stängde min bildörr tyckte jag det flämta/pusta uppe i skogen, jag hör hur det springer och är extremt osäker på om det springer mot mig eller ifrån. Med tanke på dom stegen och det pustandet måste det varit en älg, kan säkert också varit en Björn men det har jag extremt svårt att tro!
Jag skyndar mig fram med nyckeln till huset men hittar den inte älgen pustar igen och det låter som att sen är närmare!!!!

Så jag springer tillbaka till bilen försöker snabbt öppna dörren utan handtag och hoppa in!
Vevade ner rutan och väntade tills jag inte hörde den längre, då sprang jag snabbt in!

Fy fasen!
Vet att älgen troligtvis var rädd för mig men det hade inte varit kul att få en galen, stor älg springandes mot en! Usch!!!

Nä nu blir det sängen, har en lång dag framför mig imorgon.

Godnatt gott folk!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback