Grym kväll?

Åkte hem från skara idag, och den här gången kommer jag få stanna ett tag, hela 4 veckor!
Kommer bli så himla skönt. På vägen hem passade jag på att träffa min äldsta kusin, hans flickvän och söta lilla Patrik <3
Det var ett tag sedan jag var där sist, super trevligt och mysigt att sitta där och snacka om allt och ingenting, mysa med bebis och ha allmänt trevligt.

Drog sedan vidare mot Vårgårda för att träffa Marcus och lite annat folk, fick och lite bil och "sladda", haha kalla mig töntig, men det var faktiskt kul.
Det var inte jag som sladdade, sånt bus håller jag inte på med, men det var längesen jag åkte med en bil på det sättet och det var riktigt kul faktiskt, kvällen hade mycket att bjuda på.

Hoppas ni också haft en grym kväll!
 
Puss å kram hela dan!
 
 
 
Sliten tjej... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback