IDIOT!!!!!!

Helt ärligt, så ärg som jag är just nu har jag inte varit på länge!!!!
 
En del människor borde det på riktigt vara skottpengar på!! nej jag skämtar inte, är så himla arg, att man orkar provosera en människa helt utan anledning och inte ens ha något vettigt att säga??
 
Nu undrar ni säkert vad jag pratar om och det ska jag försklara min kära läsare:
 
Det var en gång för länge sen... skoja,
 
 
Skulle avsluta kvällen med en hamburgare för var gaanska hungrigt, men det var nog inte bara jag som hade den tanken för det var värsta kön på beställningar.
När jag väntade på min mat ställde sig en kille bakom och var as närgången och typ skrattade mot sin kompis och gjorde massa saker bakom mig så till slut frågade jag om han inte kunde backa lite, då sa han saker som "käften" "sug kuk" jag käftade tillbaka gick 2 steg frammåt så sa han "socce-svin" då vände jag mig om och så käftade vi ännnu mer. Då "ramlade" han i mig och TOG MIG PÅ RÖVEN!?!?
jag trodde jag skulle död honom!
Så frågade va fan han höll på med och vad hans problem var, så käftade vi som fan, och jag ville inget annat än att slå honom men var vettig nog och gjorde det inte. stod istället och skakade med händerna i fickan, till slut fick jag halva beställningen gick och satte mig tills dom hade gått och gick då och hämtade resten,
 
Har inte varit så här arg på LÄNGE!
 
grr....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback