Innehållet av ett hemligt paket!

Go morro'n gott folk!
Klockan är nu sju och jag fattar inte att jag hat varit vaken i över en timma!

Hur som helst så tänkte jag berätta vad mitt lilla paket innehöll!
Det vad något ganska stort, runt, svart och vitt med text på!!
Min student mössa :D

Nu börjar man fatta att det här händer faktiskt på riktigt! Jag ska ta studenten iår?!?!

Börjar även fatta hur mycket jag har att göra...
Skolarbeten, fixa baldejt, fixa balklänning och en klänning att springa ut i!
Usch! Varför ska allt alltid vara så jobbigt ;)

Är dock väldigt taggad inför detta, men det ligger så mycket jobb bakom också!
De andra i min klass är typ redan klara medans jag inte ens har börjat!

Aja, det löser sig nog. Men nu ska jag dra till gymmet!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback