Jobb och otur

Fick ett sms igår där dom undrade om jag kunde jobba, och pengar är ju bra att ha så det var bara att tacka ja.

Sprang ut på stan en stund innan bara. Köpte lite smycken, nya hörlurar, korta några länkar på min klocka och justerade glasögonen.

Lyssnade på musik när jag gick till jobbat, hade hörlurarna med mig, när jag skulle gå hem var dom borta...
Dom har troligtvis åkt ur fickan någonstans, så gick tillbaka och kollade överallt där jag hade varit under dagen utan att hitta dom....

Så himla surt att köpa och tappa dom samma dag -.-"


Men det var ju även fettisdag igår, så fick tröstäta mig på semla istället. Hjälpte lite faktiskt.


Idag blir det jobb igen. 7.15-13.30 ganska lugnt pass så kommer gå bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback