Konstig men go morgon!

Tjenixen och godmorgon!

Insåg igår kväll att, jag är juh inte alls sjuk... haha nu skanske ni tycker detta låter... konstigt?

Det förstår jag att ni tycker, skulle jag med gjort. Men jag har typ magkatarr och det kan komma och gå. Jag var bara inte tillräkligt smart för att fatta att det var det.

Så idag blir det en lugn dag, morgonen startas med spellistan "tjej musik...." vilket innhåller artister som Dolly Parton, Bonny Tyler, Tina Turner etc, ni förstår nog.
Och med den musiken kan man inte låta bli att dansa och sjunga med, även om man är tondöv och dansar som en flodhäst ;)

Utöver detta så tog jag upp datorn förut för att skriva detta inlägg, då jag insåg att min skärm var typ sönder... alla färger var tvärt om och superpixligt!
Så jag började knacka lite på den men inget funkade, blev ganska frustrerad faktiskt.

Men när jag lyfte datorn såg jag att färgerna började ändra sig så jag slog i datorn i bordet några gånger och tillslut så var den normal igen!
Ni kan kalla mig IT-Ida ;)
haha,

Aja, får se vad dagen bjuder på!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback