Uppe med tuppen

Goooood moorgooooooon!
Idag gick man upp kl 6 då, trots att man inte börjar fören 10 -.-"


Nu undrar ni säkert, "varför denna idioti?"
Jo jag behöver låna min brors bil, men för att göra det måste jag köra honom till jobbet...


Tänkte gå å lägga mig igen men är lite väl pigg för det nu så tror inte det kommer att gå "/

Förövrigt har jag gått och blivit typ beroende av ett spel!
Det finns bara på iphone tror jag och heter "hay day". Spelet är ungefär som farmville men roligare.

Har funderat på att ta bort spelet för att det tar min tid, men samtidigt så är det kul så då vill jag självklart inte!
Marcus säger hela tiden att han ska ta bort det för han irreterar sig på att jag är mer social med spelet än med honom, haha.


Men men, får väll försöka sova en stund. Godnatt, eller vad man nu säger!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback