Dagens visdom: kärlek!

Japp, jag är så himla töntig och inviger dagens visdom med ämnet kärlek...

Men det ni ska få läsa är nog inte det ni förväntat er! Så Here we Go!


Väldigt många människor som är "kära" anser jag överdriver mot varandra i sättet dom skriver på fb, till varandra mm och det irriterar mig och jag ska förklara varför!


Man ska aldrig säga "hoppas det är vi för alltid" det säger man när man är typ 10.... Och när du väl dumpat/blivit dumpad av denna människa så känner du nog inte likadant längre, DET GÅR ÖVER!


Aldrig säga: "älskar dig över allt annat" för det är löööögn!
Om inte så svek mot din familj, anser att familjen och vänner är det du älskar mest!


"Skulle göra vad som helst för dig" lööööööögn
Skulle han be dig att tycka de va okej att han va otrogen skulle du inte tycka det,
Skulle han be dig ta livet av dig skulle du inte göra det (hoppas jag).

Så dagens visdom är egentligen, var smart!
Gå runt alla de här lögnerna, säg va du tycker men ljug inte!

Ex:
" asså du betyder så sjukt mycket för mig så du anar inte, du är en av de bästa sakerna som hänt mig på länge! Vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du är en av de bästa människorna jag vet och jag älskar dig enorm mycket, glöm aldrig det!"

Där ser ni att man går runt lögnerna, man pekar inte ut och säger DU ÄR DEN ENDA!!!

Man får gå runt alla lögnerna ;)

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback