Farbror - brorsdotter dag!

Idag blir det typ en farbror - brorsdotter dag!

Jag och min farbror har åkt och gjort massa ärenden till oss båda.
Framförallt till honom eftersom han ska till Thailand på torsdag den jäkeln!
Själv har jag bestämt mig för att äntligen fixa glasögon igen så bågar och tid är bokat ^^

Så nu har vi vart på:
* Apoteket
* Intersport
* Telia
* telenor
* specsavers
* mio
* fikat på sallys
* hälsat på mamma
* varit hemma
* gått ut med hunden

Och nu ska vi till:
* försäkringsbolaget
* bokia
* nyckelboden
* Apoteket
* Horla

Och dagen är inte slut där!
Ska även åka och träna med Jessica och äta middag med mamma, har en del att göra idag, men tur man får det gjort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback