För mycket offentligt

Nu hade jag tänkt att Dissa folk som klagar, bråkar etc offentligt på fb!

Nu får ingen ta det här personligt, för det är extremt många son gör det, t.om jag har gjort det,

Men det börjar bli lite jobbigt att se hur folk skriker ut att de älskar en del över allt annat, å vissa skriver deprimerande texter ex: "fuck you, jag klarar mig själv, du visade mig ditt rätta jag och jag klarar mig bättre utan det!"

Asså detta är bara små saker av allt som skrivs, och i vissa fall är det så himla uppenbart vem det handlar om, ibland blir folk nyfikna och frågar och det är sällan en text eller en sak utan det är typ hela tiden,

Asså alla kan behöva skriva av sig ibland, men för eran egen skull håll en del saker för er själva, säg det till personen direkt istället, behöver du prata? Prata med en kompis!

Det var iaf min diss
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback