Hålla sig på benen?

Har precis åkt skridskor med skolan nu, helt ärligt är jag inte så himla bra på det, hade för stora skor och hoppades på att inte ramla allt för många gånger.

Blev ganska nöjd när jag insåg att jag inte ramlat en enda gång! *stilpoäng till Ida*

Försökte utmana Dennis lite i hockey också men kan säga som så här att jag fick inte tag i bollen en enda gång, och om målet hade varit mellan mina fötter hade han nog fått 20p.....

Men jag lyckades göra värsta lobben :D
Dock var det inte meningen och jag råkade pricka delphines huvud.. oops, förlåt

Men som tur va hade hon hjälm och vi kör med bollar istället för puck, så ingen skada skedd ;)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2283419/images/2013/pic_51066d62ddf2b31bda297a0a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback