Hunden åt upp läxan!

På filmer har man(iaf jag) hört flera gånger "hunden åt upp läxan" men har aldrig hört någon säga det i verkligheten och jag skulle nog inte tro på den människa som hade sagt set heller.
Men idag när jag kom hem från träningen såg jag det omöjliga!!!
Min läxa låg utspridd över hela golvet...

Jäkla tur för Kiro att han är söt, annars kunde det blivit jobbigt för honom.


Förövrigt lagade jag lite köttfärssås och speghetti till middag förut, och måste säga att jag tycker jag lyckades gaaanska bra :)


Imorgon har jag inga lektioner så tänkte väll gå upp tidigt och gå promenad, plugga, promenad igen innan träningen.

Vi får se vad morgondagen har att bjuda på :)

Godnatt gott folk <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback