Nytt hår och rea!

I julklapp iår så fick jag ett "julpacket" hos frisören av min mamma.
Det innebar: klippning, färgning, hårinpackning och noppring av ögonbryn!
Så satt där från 11-14, men gick därifrån superglad och supernöjd :)!

Skulle verkligen rekommendera dom, så om du ska klippa eller färga ditt hår men inte vet vart du ska gå och bor i närheten av Alingsås tycker jag du ska gå till hår verket i Alingsås!

När jag ändå var ute på stan ringde jag en kompis som kom ner så gick vi runt, shoppade och kollade läget sen gick vi hem till mig och lagade god mat!

Så nu blir det snart sängen efter en rolig och trevlig dag :)!

Godnatt gott folk!

(Hann inte ta någon bild innan så fick ta en gammal)

Efter

Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback