Sova i soffan

Har inga lektioner på tisdagar, så jag ska inte vara i skolan förens kl typ halv 1, men jag va redig och gick upp kl 6!!!!

Nu tror ni säkert att jag slagit huvudet i en sten eller något, Vilket jag säkert kan ha gjort, har brukar glömma av sånt ;)

Men jag gick i alla fall upp kl 6 för att gå ut med kiro, var ute och gick i sisådär 45 minuter, kom hem, fixade mat och vatten till honom.

Men var så galet trött så gick och la mig igen, men han ville ha sällskap så la mig i soffan och sov till och från (han försökte väcka mig) till klockan typ halv 11!


Så det där pluggandet gick så där....
Men får försöka göra det i eftermiddag istället (om jag hinner).


langar även en skön morgonbild....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback