Stammis?

Hopp, då var jag på vårdcentralen igen, funderar på om jag nästan börjar bli stammis här xD

Har vart här i en timma nu å lär va här i minst 30 min till, galet drygt, men är glad över att det finns "drop-in" underlättar väldigt mycket,
Kommer aldrig glömma när jag hade halsfluss och åkte till vårdcentralen, kändes som en nära döden upplevelse, även om jag fick vänta väldigt länge så var det väldigt bra, hade kanske få vänta ännu längre annars.

Får väll så hur lång tid det tar här och om jag hinner tillbaka till skolan innan min sista lektion är över eller inte,
Får se vad dom säger också, hoppas inte jag får träningsförbud igen... Då tror jag att jag väljer att inte lyssna på dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback