Vilken dag!

Gårdagen hade inte lite att bjuda på må jag säga, full rush från skara till sängen.


Kom hem vid typ 4, då gick jag, mamma och Conny ut och åt på en restaurang ganska mysigt och trevligt, men kunde inte stanna så länga för skulle köra Andreas och några kompisar ut till min kusin, men den ena skulle inte med så då hämta jag den andra sen skulle den ena med iaf och det blev lite flängande fram och tillbaka(ovanligt?).


Hur som helst, resan gick väldigt bra, ganska kul att köra dom faktiskt för dom är typ alltid trevliga, glada, tjötar, har Go musik och det är allmän skön stämning!

Efter vi lämnat dom gick bilen vidare till herrljunga för att hämta Sofia, tänkte låna henne för att hitta, ända problemet var att hon hitta lika bra som jag själv!
Haha Men det gick bra, vi köpte lite fiskar och fick hem dom levande.


När jag trodde att kvällen började lida mot sitt slut så trodde jag fel!!
Skulle bara köra hem Sofia m.fl och blir stoppad av polisen.... Tror min puls steg från typ 100-210!!!!
Var livrädd att mitt körkort skulle ryka, eftersom jag blev stoppad.
Man är alltid typ alltid rädd när man blir stoppad av polisen, även om man inte har gjort något, men det varven väldigt trevlig konstapel och sånna hoppas jag det finns fler av. :)

Kvällen närmade sig sitt slut, lämnade Sofia m,fl i Vårgårda, hämtade min bror med vänner, körde till Alingsås och sedan överallt i Alingsås för att lämna av varenda en!!


Haha men det var en händelserik kväll med mycket att bjuda på, därför hann jag inte riktigt skriva detta igår,
Men dags att sluta skriva nu kände att det blev ett väääääldigt långt inlägg!

Kramis!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback