Damn!

Hallojsan!
Sverige förlorade handbollen :(
Men dom vinner nästa match det känner jag på mig :)
Men nog om det :)!
Idag så tränade vi ute och det var första gången på väldigt länge som jag körde ute! Vi körde naturliga och jag är faktiskt väldigt nöjd med mitt pass :)!
Efter träningen så käkade vi på stadt och nu sitter jag och pluggar lite så att våran keynote ska kunna bli klar i samhäll!
Juste ja! Det hänger kläder i hela min lägenhet typ! Tvättade igår och ingenting torkade fastän att jag tvättade, körde i torktumlaren och hängde upp i torkrummet så var det pisseblött så nu hänger det typ lakan och kläder lite här och var :P
BTW så har bilderna kommit upp nu i gårdagens inlägg :)
Kram Ida! <3



Tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback